Naturligvis / Identitet og koncept


Det nye logo er stilrent og klassisk med et moderne tvist. Det har et staerkt særkende, der får det til at skille sig ud fra mængden, og gør det let at huske, når man har set det én gang.


Det næsten kantede navnetræk står med sine skarpe former i kontrast til navnet, og repræsen-terer den mere maskuline del af logoet. Mens den runde, naive fuglesilhuet repræsenterer det mere feminine og bløde i logoet.


Fuglen symboliserer samtidig det udbytte, som kunderne får hos Naturligvis. Nemlig friheden til at kunne boltre sig ude i naturen med det rigtige udstyr, i de rigtige farver og i det rigtige snit. Eller i hvert fald drømmen om friluftslivet på den fede måde, som kunder i virkeligheden nok mere køber.








































































Naturligvis / Koncept / pay off

"Ude på noget" Et dobbelttydigt pay off, der både er forklarende og får kunderne til at trække på smilebåndet. Der er masser af musik i det, og giver det mulighed for at lege med ordspillet på forskellige medier.

Det henviser til varerne på hylderne, der primaert er til udendørsbrug, samtidig med, at det leger med begrebet ”at være ude på noget”. Det rykker Naturligvis væk fra det støvede jagt-image, og hen imod en mere moderne og ung position, der opfordrer til udendørsaktiviteter – på en mere eller mindre drillende måde.




























Naturligvis / webshop


Lav din egen hjemmeside med mono.net